Wouter’s visie op de trip naar Barcelona

Ik vond het leuk dat we naar Schiphol gingen met de trein. Toen konden we lekker kletsen. Toen we op Schiphol waren had ik heel lekker gegeten. ik ging naar het vliegtuig toe en kwam naast Michiel te zitten. Het opstijgen was heel leuk en ook heel mooi toen we een bocht maakten. Toen je je riemen los maakten kwam Ruben naast Michiel en mij zitten. Dat was hartstikke gezellig. We zaten de hele tijd op de PSP en DS. Soms keek ik ook naar buiten.

Toen we op het vliegveld van Barcelona waren was ik heel blij. Bij de appartementen verkende ik de kamers en gingen daarna naar het tankstadion om drinken en eten te kopen. Ik sliep ongeveer om 3 uur. Donderdag toen ik opstond was ik nog een beetje moe. Toen we naar de Sagrada Familia gingen zag je allemaal toeristen bussen. De kerk was heel mooi alleen ik ben niet naar boven geweest. In plaats daarvan ging ik wat drinken met Joey en Milan. Dat was ook gezellig. Ik was al best vroeg in de appartementen. Daar wachten wij op de anderen.

In de bus was ik ook een beetje moe. De wedstrijd was leuk maar alleen voor Hugo en Dany was het niet zo leuk. Dany was heel hard geraakt. Toen we terug waren gingen we met zijn allen op de PSP. Heel gezellig. Ik sliep ongeveer om 12 uur.

Vrijdag moest ik vroeg opstaan want ik ging naar Camp Nou. Het was heel gaaf daar. Echt een mooi en heel groot stadion. Joey en Jelmer waren mee. Toen we naar de ramlas gingen zag ik de anderen al voetballen op het plein. We gingen ook hooghouden heel leuk. Op de ramlas waren hele leuken mensen die verkleed waren. Toen we naar het strand gingen, ging ik gelijk voetballen. We deden partijtje. Toen we klaar waren met voetbal liepen we met ze allen door de straat te zingen Holland!!!!!!. In het restaurant had ik heel lekker gegeten en ik had heel erg zitten juichen. Ik ging met de taxi naar de appartementen, ze reden best hard. Ik sliep ongeveer om 12 uur.

De volgende dag was het toernooi, ik was wel een beetje gespannen. Maar toen eenmaal de wedstrijd begon was, was ik niet meer zenuwachtig. De halve finale was niet zo leuk, het waren veel te grote jongens.

Maar ik dacht na over wat ik allemaal heb gedaan in Barcelona en dat ik een hele leuke tijd heb gehad. Die avond zat ik de hele tijd met Ruben op de PSP dat was wel het leukste van alle avonden. Met elkaar pizza eten was ook heel leuk. Toen ik ging slapen had mijn vader de wekker gezet op zijn mobiel.

Op het vliegveld van Barcelona was het al heel druk maar wel leuk. In het vliegtuig zat ik ook naast Ruben dat was ook heel gezellig. Toen we aankwamen was ik zo moe dat ik thuis van 11 tot 4 uur heb geslapen.

Dit bericht werd geplaatst in verslagen. Bookmark de permalink .